сряда, 15 септември 2010 г.

Проблемът е ваш

Един живот е...и е мой.
Ще си го живея както искам.
Ненавиждам вселенския покой,
съдбата си до капка ще изстискам.
Не ме сочете с парализиран пръст,
че по пътя си самоуверено вървя.
Не ме съветвайте с неистов хъс,
че не веднъж и дваж сърцето ми кървя.
Мисълта ми не брулете със ехидна злоба,
затуй че не се побира в овча кожа.
Закърмен съм с нетърпеливата прокоба
да се кръстя с мълния , а не със ножа.
Своенравен съм и прям.И храча подлеците.
И тези,които във калъп се мъчат да ме вкарат.
Моят свят гостоприемен е за пришълците,доказали насън,че
ненавиждат Рая.
И не осквернявайте със хулни излияния
мечтите ми,че имат неочаквани обрати.
Предпочитам да умра без покаяния,
отколкото Духът ми над Черна дупка да се клати.

Аврам Аврамов
Free Pics Free Image Hosting View Photos
Collage Images at ImageHousing.com

1 коментар:

  1. ...........каза.....няма как да е по друг начин-"Предпочитам да умра без покаяния,
    отколкото Духът ми над Черна дупка да се клати."

    ОтговорИзтриване