сряда, 26 януари 2011 г.

ТИШИНА

цикъл "МЪЛЧАНИЕ"


Във моето мълчание
са притаени мисли,
които ме връхлитат ненадейно
и като искри
дълго в мене тлеят,
дорде разцъфнат в пламък.
Аз чакам техния цъфтеж
за да разтворя всичките прозорци
на моето сърце
за тоя свят.

Ти, който влизаш в моя дом
и плашиш тишината
и със себе си запълваш
моето мълчание - ти разбери:
аз трябва да съм тиха,
защото диря думи -
аз диря някакво разковниче,
което да направи
мислите ми
видими и чути,
да ги превърне в птици,
да излетят и да запеят...

Не ги плаши.
Седни спокойно до прозореца
и се заслушай в тишината.
Ще те докосне мойта мисъл
и ще разгони твоята тъга.
Тогаз ще разбереш
магията на думите,
заченати в мълчание,
родени в тишина.

ДОРА ГАБЕ
Free Image Hosting View Photos Photo Sharing
See more background images here!

1 коментар: