вторник, 28 декември 2010 г.

ВРАБЧЕТА

Не ми повтаряй колко сме пораснали.

Спомни си - бяхме някога врабчета.

Готови да кълвем мечти по масите

и да хвърчим със празни портмонета.



Животът оцвети ни бързо в сивото

и ние бяхме с перушини сиви.

Цвърчахме живи. Търсехме красивото

и пак си бяхме истински щастливи.



Във зимен студ треперехме по жиците,

прелитахме под чуждите навеси.

И пак с надежда виждахме трошиците

и въздухът кънтеше с наши песни.



Не ми повтаряй колко сме пораснали.

Остава си врабче душата синя.

Наместо туй дари ме с малко щастие -

крило простри над мойта перушина!



И нека с теб си бъдеме хвъркати.

С промяната едва ли бихме свикнали.

Но по-добре - мечтатели чудати,

човеци, от любов изчуруликали.
от нета
View Photos Pet Pics Funny Pics
See more pet images here!

1 коментар:

  1. НЕДЕЙ
    Изповедта на една Фея

    Понякога навярно си уморен от мен.
    От моя свят. От мойто непорастване.
    И от това, че жълтото не си е просто жълто,
    а е "цветяно жълто, с вкус на праскови",
    и че колите са бръмчащи пеперуди,
    летящи над асфалтови поляни,
    и от безсънните ми нощи,
    и от това, че ставам рано,
    и от това, че роклята ми е на точки,
    и че обичам Аладин и Шрек,
    и предпочитам мляко или чай,
    вместо да си "умирам" за кафе,
    от гълъбите на терасата,
    от елфите във дланите ми сгушени,
    и от професията ми... на фея..,
    от залезите ми божурно-теменужени,
    от изгревите, дето според теб,
    съвсем на нищо не миришат,
    а те ухаят целите на синьо,
    обаче ти не знаеш как да дишаш.
    И също сигурно си уморен
    когато плача без причина,
    или се смея, ей така,
    или и двете едновременно. В комбина.
    Навярно ти е писнало от моя свят.
    И казваш ми, че в приказки не можело да се живее...
    Обаче, тука мисля, че грешиш.
    Аз превъзходно го умея!
    Недей да искаш да се променя,
    защото вероятно ще ти липсвам.
    Светът ти ще потъне в сивота
    ...когато феята отлитне.

    от нет-а

    ОтговорИзтриване