сряда, 2 март 2011 г.

Приказка на синовете ми

Когато ръждяса бръснача, по който вървя,
кълбото от нерви,в което съм се превърнал,
ще изтръгне последен минорно-китарен акорд,
преди да се кротне в края на стих недовършен…

Наивник ли бях?-прекалил със солта-
подправях отдавна солените гозби.
Брутален ли бях,когато прегръщах нощта?
Неверник- когато разчитах на Бога?!

Гръбнакът ми помни товара на много лета.
Ръцете-стремежа към истински полет.
Децата ми знаят как можеш да станеш баща.
Какво е да бъдеш баща да научат обаче не могат!

За тях ще наточа бръснача,по който вървя-
дано да не кривнат във други, неверни посоки!
Нозете им още са крехки.И стряска кръвта.
Помагай им,Господи!Зная,че си високо.

Красимир Йорданов
Men Images Photo Sharing Funny Pics
See more men images here!

Няма коментари:

Публикуване на коментар