сряда, 2 март 2011 г.

НАХАЛСТВО В ЛА МИНОР

Един нахален стих ме срита посреднощ-
напомни ми , че нещо исках да ви кажа.
Едва ли ще ме чуете- светът е твърде лош,
за да търпи поетите.Той иска да ги смаже,
да потопи словата им в халтурен полумрак,
да стъпче идеалите,изграждани с години
и трябва да си силен, много силен, брат,
за да запазиш себе си, за да запазиш име!

А името тежи като оловен кръст,
заместил върху плещите добрата ти китара.
Ако запееш глупости, ще видиш среден пръст.
А трябва да се пее, просто трябва!

Ти трябва да запалиш огън на брега.
Ти трябва да откриеш спасителят на прага си.
Ти трябва да направиш по-добър света.
Ах,колко много още трябва, трябва…

Един нахален стих ме срита посреднощ.
Един нахален стих ме гони до полуда.
Залепям го на листа.Не ми изглежда лош.
А може би от него някой има нужда?

К.Йорданов
Men Images Men Pics Funny Pics
See more men images here!

Няма коментари:

Публикуване на коментар