вторник, 8 март 2011 г.

Обяви

Продавам Сизифов камък,
стар, добре излъскан,
сносен, шлифован от вековете,
чист адов камък.
За досадни и обезнадеждени,
любители на абсурда
или метафизически културисти.
Пухена възглавничка за рамото,
без добавка в цената.

Продавам остров втора ръка.
Не мога да го обслужвам.
В чудесно състояние: пясъци и заливчета,
вълни, скалисти брегове,
горички, делфини.
Устройство за сънища почти недокоснато.

.......

Препродавам използвани
лабиринти, много объркани.
Гарантира се пълно изгубване
за седем или осем години.
Ако не останете доволни,
връщаме нишката на Ариадна.

Животът е изтощителна дейност:

двадесет секунди въображение на крак
и слаба безнадеждна песен.


Ние сме микроразкази, които ходят:


Аз съм уморен Не-бях, Не-ще-бъда, Не-съм.

Да живееш е да се пързаляш с кънки кратко.
Само съм обявите, които съм преглътнала.
.........
Давам под наем крила на Икар,
приспособими, еластични.

........

Аурора Луке
Photo Images Free Pics Photo Sharing
See more photo images here!

Няма коментари:

Публикуване на коментар