понеделник, 1 ноември 2010 г.

С угнетение плаках в последните дни.
Поругана, душата кървеше.
Хули черни, лъжовни и много злини ме събориха в ров безутешен.
Напоени от злоба коварни стрели към сърцето ми в миг полетяха. И ранени дълбоко от думите зли, мойте мисли беззвучни ридаха.
Но дори във кошмара на тъмния ров,
напоен от солени въздишки,
пак намери ме святата нимфа Любов,
и усмихна се с поглед възвишен.
От венеца си нежен извади листа,
и ги сложи на моите рани.
После тихо целуна ме с нежни уста
и прошепна ми думи желани:
"Призови ме, когато най-много боли.
Мигом аз в твоя дух ще притичам.
Изцелила това, що се с лек не цели,
и готова докрай да обичам.
Призови ме, когато душата е в скръб.
Призови ме в печал и тревога!
Призови ме, когато обърнат ти гръб.
Призови ме! Ще дойда от Бога! Призови ме!
И стих напиши!
Нека знаят, че още съм жива!
Свята нимфа за човешка душа!
Изцеляваща, чиста, красива!"
lady_s
Free Image Hosting Background Pictures Photo Sharing
Background Images at ImageHousing.com

Няма коментари:

Публикуване на коментар