сряда, 3 ноември 2010 г.

опит за автопротрет

всички ме мислят за луд и пропаднал

гледат ме, сякаш от тях съм откраднал

всички ме мразят, а не ги провокирам

не се и опитвам да ги разбирам

до външния облик всичко се свежда,

но черупката твърде често подвежда

никой обаче нищо не схваща –

по дрехите посреща, по дрехите изпраща

няма колектив, към който се нагаждам

само с присъствието си омраза пораждам

ако твойто държание не е типично,

изплюват те, както всичко различно

не чакам ст никой дружелюбна нагласа

твърде съм черен за сивата маса

не мога да бъда парче от мозайката

въобще не съм фешън, еби му майката

на нищо комерсиално не съм последовател

с обществото не попадам под общ знаменател

на общите ценности излизам предател

притежател съм явно на побъркани гени,

в които е заложен афинитет към проблеми

на нищо не прилича мойто поведение,

но себе си да бъда е вярно решение

чуждото отношение не е от значение,

дори при положение на единно мнение

заебавай тъпите норми и нрави

направи всичко, което ти се прави

дори да е лошо, да няма опрощение,

важно е да действаш по свое усмотрение

от нета
Men Images Men Pictures Funny Pics
Men Images at ImageHousing.com

Няма коментари:

Публикуване на коментар