петък, 19 ноември 2010 г.

Вълче Време

И като вълк пред мириса на хора
Ще бъда предпазлив, ще се напрягам.
Езика си ще сдъвча от умора
И все едно – ще избягам.
Не можеш да ме стигнеш даже с мисъл,
Познавам и отрова и капани.
Ще виждаш, с нокти по снега съм писъл,
Но няма да ме хванеш.
Ще се скрия в сърцето си както знам,
С орисия пак да остана, пак да се скитам сам.
Ще зария спомена във ямата
И ще свикна с мисълта, че те няма.
По вълче време сам ще те открия
До тебе като сянка пак ще тичам
И впил в луната зъби ще завия
От яростта, че още те обичам.
от Г.Кушвалиев
Fantasy Images Upload Photos View Photos
Fantasy Images at ImageHousing.com
Google Homepages at GoodSkins.com

1 коментар:

  1. "По вълче време сам ще те открия
    До тебе като сянка пак ще тичам
    И впил в луната зъби ще завия
    От яростта, че още те обичам."

    Оригинално е!

    ОтговорИзтриване