неделя, 10 април 2011 г.

Понякога

Понякога се връщам като спомен -
в сълза, събрала закъснели чувства,
със мислите ти трескаво се гоня,
докосвам те със кадифени устни.

Понякога съм като извор бликащ,
искрящо слънце в закъсняло пладне
и огнен във мечтите ти се скитам,
а ти ме чакаш тръпнещо и жадно.

Друг път стоя притихнало в тревите,
прегърнат там от ласкавия вятър,
в небето бели гълъби прелитат
и в шепот се превръща тишината.

Понякога съм край в едно начало -
рубинен залез във сияен изгрев
и идвам само нощем да те галя,
а сутрин - със зората се изнизвам...
http://www.stihovebg.com/Poeziya/Lyubovna/PONYAKOGA/113630.html
Men Images Free Pics Free Image Hosting
Image Hosting Quotes and Sayings Google Homepages

2 коментара:

  1. Здравейте! Виждам, че сте поставяли линкове към някои от публикуваните произведения, за това си позволих да Ви изпратя линк към стиха Понякога.

    http://www.stihovebg.com/Poeziya/Lyubovna/PONYAKOGA/113630.html

    Искрено се надявам, че не сте Вие Венцислав Йорданов. Отдавна съм се отказала да се боря с плагиатството. Бъдете щастлив и обичан!

    kadife

    ОтговорИзтриване
  2. извинявам се за недоразумението което е станало с линка
    а и днес видях коментарите
    нямам намерение да плагиатствам никой
    наистина съм посочвал автори или линкове на повечето неща които съм поствал в своя блог Моите уважения към Авторите на всички стихове в блога ми
    моля ако знаете и за други постове които съм сбъркал авторите или не съм ги упоменал да ме предупредите
    явно и нета лъже след като съм видял и посочил автора от там а излиза че не е той
    още веднъж се извинявам
    от все сърце

    ОтговорИзтриване