вторник, 20 юли 2010 г.

ШИРОКО ЗАТВОРЕНИ ОЧИ

дръжте си очите широко затворени
и сърцето дълбоко отворено
въпреки всичко

Широко затворени очи

Очите ми ме молеха да спра да гледам.
Очите ми твърдяха,че съм луд.
Луд за да ги карам да се взират и да те търсят там
там където отдавна не си и няма да те има.

Очите ми казваха,че са те виждали и друг път
че те познават много преди мен и знаят как бързо се променяш изчезваш но няма
смисъл
няма смисъл насила да ги карам да търсят в теб това, което нямаш и което щях да
видя
не ги послушах и ги държах отворени
когато ги затворих беше късно,
защото те бях пуснал вътре в себе си
и всичките ми думи и желания
бяха приели формата на твоите движения.

Сега...

Докато те изтръгвам от сърцето си
си мисля не е ли смешно това,че докато
гледах с отворени очи не забелязах нищо
и трябваше да ги затворя за да видя
очите ми ме молеха да спра да гледам,
очите ми твърдяха,че съм луд
за да ги карам да се взират и да те търсят там,
където отдавна не си и няма да те има
и трябваше да ги затворя за да видя.

http://www.youtube.com/watch?v=mysXoDd5164

Няма коментари:

Публикуване на коментар