сряда, 28 юли 2010 г.

Пиеса

Пиеса

Пиесата е тъжна, зрители!
Актьорският състав е нов
А темата е - Относителност
Или... пропусната любов

Ще видите познати фигури
От миналото все лица
А deja-vu е чувство лигаво
И... нервно пърхаме с крилца

Да почне скромният спектакъл
Готови ли са всички? Да?
Мигът, за който всеки чакал е
Да вкуси живата вода

Изгасват лампите и в мрака
Останали съвсем сами
Не лазят мисли по главата
А просто чакаме... Нали?!

- "Здравей, наричам се Желание,
но галено ми викат Страст
не винаги със твое знание,
но винаги във моя власт"

- "Привет от мене - Колебание
Но можеш да ми казваш Страх
В ума заседнало терзание,
което носи всеки грях"

- "А мен ме бъркате с Желание,
но аз различен съм - Стремеж
дълбоко вътрешно послание
забравил, ще ме разбереш"

- "Това съм аз, позна - Омраза
във теб ли съм, раста през ден
Надежда във безсилието пазя
А Слабостта ти е храна за мен"

- "Дълбок поклон, това съм - Суетата
и моята близначка - Самота
Различни сме в подхода и устата
но винаги еднакви в същността."

- "На мене всички сте добри познати
и често придружавам Красота,
повтаряте от мене, че се пати,
но аз не съм съгласна - Глупостта"

- "Създаден да бъда Време
и аз съм символът му твърд
мигът съм, който ще ви вземе
родени, за да има Смърт"

Няма коментари:

Публикуване на коментар