понеделник, 26 юли 2010 г.

Прошката

ДОБРО УТРО
ПРОЩАВАМ ВИ

Прощавам всичко на всички без изключение
и на тези започнали ме с подражания
и нарочно нарочили в жестоко отмъщение
и бичували с безкрайно с благопожелания

Прощавам за думите излезли в затъмнение
за всяко направено към мен престъпление
подарявам ви недостижимо очарование
и мисли невидели досега съществувание

Прощавам за бездънното пренебрежение
и за вълненията на вълците по пълнолуние
които ме докосват все още с напрежение
и даряват на силата ми още по голямо сияние

Прощавам на слабите вроденото слабоумие
и на грешните тяхното превъплъщение
на раздвоените подарявам благоразумието
а на грубите жалостивото изцеление

Прощавам на блудниците със смирение
прелюбодейците съжелявам без уточнение
и на всички непознали досега благоразположение
зареждам тяхното щастливо изпълнение

Прощавам на циниците с благоразумие
и неспособността да усетят душевността ми
и отрекли се неразбираемо с простодумие
въпреки че чуват винаги думите ми

Прощавам на предателите с безумие
за опитите да извършат отново престъпление
неспирам да им подсказвам в сладкодумие
и помилвам въпреки техните прегрешения

Прощавам за фалшивите порочни стенания
и жестовете лъжливи започваши в промислие
забравям мъките и омразите с обещания
и мислите отронващи се с богоизвличане

Прощавам ви ..
http://kleopatrasv.blog.bg/poezia/2009/08/27/proshkata-mi-v-sahadja-ioga.387207

2 коментара: