петък, 15 април 2011 г.

Божия воля

Аз,
по божия воля човек,
а по своята воля различен,
с потрошени от кръстове плещи,
пред Голготи на всеки завой
се препъвам из трънни венци
от фалшиво сковано приличие
и се блъскам в решетки, издигнати със дъски от ковчега на Ной.

Аз,
привидно метален куршум,
а пък всъщност наивна мишена
с разграфена на зони чувствителност
и сменяем хартиен калъф,
съм забит по средата на времето
и далече от всяка навременност
си запушвам с измами пробойните, за да спра полудялата кръв.

Аз,
по божия воля светец,
а по своята воля греховен,
разпилявам се в плътски наслади,
за да търся духовни врати
и невинно повтарям, че всъщност
роден съм да бъда виновен,
a не знам кой накрая на пътя ми моя дълг към света ще плати.

http://karandash.blog.bg/poezia/2009/08/28/bojiia-volia.387784
Men Pictures Photo Sharing Funny Pics
Image Hosting Quotes and Sayings Google Homepages

Няма коментари:

Публикуване на коментар