събота, 9 октомври 2010 г.

Страст

Искам да бъда пръстите,
рошещи косите ти,
искам да съм усмивката,
появила се на устните ти!
Искам да съм мисълта
породила се в умът ти!
Искам да съм жегата,
разливаща се по тялото ти
или студът,щипещ страните ти!
Искам да съм капката дъжд
докоснала лицето ти,
искам да съм кръвта
бушуваща във вените ти!
Искам да съм дъхът
стаен между устните ти,
искам да съм блясъкът,
проблясващ в очите ти!
Искам да съм музиката ,
която толкова обичаш,
искам да съм възглавницата,
за уморената ти глава.
искам да съм завивката,
с която се завиваш!
Искам да съм луната,
надничаща в прозорецът ти!
Искам да съм звездите,
в които нощем се взираш!
Искам да съм слънцето,
което блести в косите ти!
Искам да съм прегръдките,
в които можеш да се сгушиш.
искам да съм погледът,
който те изпива до дъно,
искам да съм ласките,
които те нажежават,
искам да съм целувките,
които отнемат дъхът ти!
Искам да съм стихията,
обладаваща тялото ти
и взривяваща сетивата ти!
Искам да съм вълната,
на която ще полетиш към върха!
Искам да съм твоят покой
и твоето удовлетворение!
Искам да съм..твоята страст!
Kiss Images Free Image Hosting Kiss Pics
Kiss Images at ImageHousing.com

3 коментара: