неделя, 17 октомври 2010 г.

Моите демони

Моите демони...... Те идват нощем.
През деня да припарят не смеят.
Но се пробват те - още и още.
И опитват да ме завладеят.
Моите демони са черни и сиви.
Но ги гоня със светли идеи.
През деня те са плахи, страхливи.
Ала нощем са доста по-смели.
Моите бесове са нервни и луди.
Ала триковете им ще ги изтрая.
Моите бесове нощем се будят -
но аз утре ще ги обуздая.
От дома им удобен ги прокудих.
И се скитат сега, без да мигнат.
Те опитват да се върнат - но чудно! -
вътре в мен не могат да стигнат.
Моите бесове - са те отпечатък -
който в мен е оставила тъмата.
Всъщност те са навярно остатък
от смъртта - и от войната.
Моите демони упорити са - зная.
Ала моето дело е право.
Знайте това - ще воювам докрая -
но не мисля да се предавам.
Моите бесове понякога са злобни.
Ала искам покой във душата.
Знам - нощес те пак ще се пробват....
Но вървя аз - към Светлината.
автор: Веселин ...
Free Pics View Photos Funny Pics
Men Images at ImageHousing.com

4 коментара:

  1. Знам - нощес те пак ще се пробват...I 6TE GI OSTAVQ GLADNI...I 6TE VIQT I 6TE STENAT UMIRAIKI!!!...
    ...MNOGO HUBAV RADAR IMA6,BRAT!!!)))...

    ОтговорИзтриване
  2. ...TI VSY6TNOST,SI MNOGO HARMONI4EN 4OVEK,BRAT...V TVOQ BLOG OBIKNOVENNO IZPADAZM V POKOI I RELAKS)))...

    ОтговорИзтриване
  3. Мдаааа,как да не ми се прииска да стана на демон...

    ОтговорИзтриване
  4. Знам - нощес те пак ще се пробват....
    Но вървя аз - към Светлината.

    ЩЕ СЕ ПРОБВАТ ....НО С НАСТЪПВАНЕТО НА СВЕТЛИНАТА ЩЕ ИЗБЯГАТ.....!
    ДОБРИЧАК.......МНОГО Е ХУБАВО!:)))
    ЦУН
    ЦУН
    ЦУН

    ОтговорИзтриване