събота, 9 октомври 2010 г.

Молитва за хора под напрежение

Angel Images Angel Pictures Angel Pics
Angel Images at ImageHousing.com


Дай ми спокойствие, за да приема нещата,
които не мога да променя, kуража да променя нещата,
които не мога да приема,
и мъдростта да скрия телата на онези хора,
които ми се наложи да убия днес, Защото ме вбесиха
и също така ми помогни да бъда
внимателен с пръстите, които настъпвам днес,
защото може да се окажат свързани със
задника, който може да ми се наложи да
целувам утре.
Помогни ми да давам по 100% от себе си в работата
12% в понеделник
23% във вторник
40% в сряда
20% в четвъртък
5% в петък
И ми помогни да запомня,
че когато имам наистина лош ден
и изглежда, че хората се опитват да ме вбесят,
ще ми отнеме 42 мускула да се намръщя
и само 4, за да протегна средния си пръст
и да им кажа да го духат
АМИН !!!
Angel Images Angel Pictures Angel Pics
Angel Images at ImageHousing.com

1 коментар: