неделя, 17 октомври 2010 г.

ОБЕЩАВАМ НА СЕБЕ СИ

Да бъда толкова силен, че нищо да не наруши моя душевен мир.
Да говоря за здраве, щастие и благоденствие с всеки човек, който срещна.
Да направя така, че всички мой приятели да усещат, че има нещо безценно в тях.
Да гледам от слънчевата страна на всичко и да осъществя своя оптимизъм.
Да мисля само за най-доброто, да работя само за най-доброто и да очаквам само
най-доброто.
Да бъда във възторг от успехите на другите, както съм от собствените ми.
Да забравя грешките от миналото и да се съсредоточа върху великите постижения
в
бъдещето.
Да имам винаги ведро изражение и да подарявам усмивка на всяко живо същество,
което срещна.
Да посвещавам повече време за личното ми развитие, така че да не ми остава
време да критикувам останалите.
Да бъда великодушен към притесненията, благороден към гнева, твърде силен за
страха и твърде щастлив за да позволя наличието на проблеми.
Да имам високо мнение за себе си и да обявявам този факт пред света не с думи,
а чрез велики дела.
Да живея с мисълта, че целият свят е на моя страна, докато аз съм верен на
най-доброто, което е в мен.

от Нета ...
Angel Images Angel Pics Photo Sharing
Angel Images at ImageHousing.com

1 коментар:

  1. Да живея с мисълта, че целият свят е на моя страна, докато аз съм верен на
    най-доброто, което е в мен.
    :)

    ОтговорИзтриване