петък, 27 август 2010 г.

Целувката

Мисли за целувката на Петър Дънов
Аз съм от онези, които казват че е грешно да се целуват хората. Но целувка в която няма любов, е престъпление, а всяко престъпление носи след себе си нещастие или за сърцето, или за душата.
Има смисъл за целувката, само ако тя предава нещо. Целувката трябва да е проводник на живота.
Целувката, според нейния произход, показва начин, по който можем да се спасим от злото в света.
Ако някой Ви обича, като насочи своите чувства към Вас, то е целувка.

picfor.me



laski...


picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me


2 коментара: