четвъртък, 19 август 2010 г.

Приятели

…Приятел е онзи, на
когото можеш да
кажеш да върви по
дяволите и той няма да
ти се разсърди…”

У.ГОЛДМЪН

По ангелите всеки би те пратил,
по дяволите – само аз ще мога.
Защото знам, че истински приятел
не се избира, а е дар от Бога.

Когато по течението бурно
в посока грешна ти се понесеш,
ще стана сал, да мога да те върна
с прегръдката на двете си ръце.

Повярвай ми,приятелю, аз мога
за името ти, заради честта,
с нозете боси да загасям огън,
дори когато близо е брегът.

Където и да си, ще бъда сянка,
до тебе неразделно ще вървя,
и във кръвта си се кълна, че няма
да те предам – за нищо на света!
В.Йорданов

picfor.me



Mix


picfor.me




picfor.me




picfor.me



Mix


picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me




picfor.me

Няма коментари:

Публикуване на коментар